Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Fotoblog: Nevěřte, že Kladensko je šedé (stmívání)

Zhruba před dvaceti lety jsem ještě bydlel v podhůří Jeseníků. A věřil jsem, že Kladensko je nehezky  šedá průmyslová oblast, jejíž jedinou pozoruhodností je to, že se nad ní line rudá záře. Teď na Kladně bydlím a musím přiznat, že jsem se hluboce mýlil. Kolem Kladna je totiž krásně.

Jedno místo u vody (poblíž Kladna) mám hodně rád. Jezdím tam docela často fotit. Neuvěřitelně se mění, každý den to tam vypadá úplně jinak, jak uvidíte i z následujících fotek.

Kde to je? Místní vědí, a pro ty ostatní snad stačí, že na Kladensku :-) A  dost už prázdných slov, beztak je jich v poslední době kvůli potyčkám politiků až až. Tady jsou ty obrázky (více jich najdete na www.tomasvocelka.net).

 

Autor: Jan Žďárský | čtvrtek 21.4.2011 2:35 | karma článku: 15,85 | přečteno: 1464x
  • Další články autora

Jan Žďárský

Fotoblog: Barvy v květu

Tyto snímky jsem nafotil shodou okolností krátce před tím, než mě Fabio Buccheri na sociání síti Google+, pozval na virtuální setkání nazvané Colours in Bloom, tedy "Barvy v květu". Samozřejmě jsem nebyl jediný pozvaný, tyto události jsou na Google+ mezi lidmi, keré baví fotografování, hodně oblíbené. Setkání trvalo týden, přispěl jsem následujícími jedenácti fotkami a ještě jednou další ze série Červnové červenání (což bylo podobné tematické setkání na blogu iDNES.cz).

7.8.2012 v 9:31 | Karma: 16,05 | Přečteno: 823x | Diskuse| Fotoblogy

Jan Žďárský

Fotoblog: Aglity aneb létající psi

Po letadlech a létajících mužích na kolech a kloběžkách je tady další "letecké" téma. Tentokrát se ve vzduchu ocitli psi. A to docela dobrovolně a s velkou radostí, protože kynologický sport jménem agility milují.

21.6.2012 v 10:16 | Karma: 21,15 | Přečteno: 1273x | Diskuse| Fotoblogy

Jan Žďárský

Červnové červenání na Kladensku (fotomatiné)

Tento fotoblog by asi nevznikl, nebýt blogerky Alexandry Synac, která vyhlásila fotomatiné na téma Červnové červenání. Takže díky za něj a zde je můj příspěvek - červenání polí kolem Kladna.

13.6.2012 v 9:36 | Karma: 16,55 | Přečteno: 830x | Diskuse| Fotoblogy

Jan Žďárský

Fotoblog: Krnovské extrémy v oblacích

Za tímhle focením jsem se vydal na letiště. Tedy na letiště v Krnově, kde na dni pro děti vystupovala parta, která si říká Valenta Sports Agency. Specializují se na extrémní sporty, hlavně na freestyle BMX, freestyle MTB, skateboard, in-line a freestyle koloběžku.

3.6.2012 v 10:05 | Karma: 13,51 | Přečteno: 914x | Diskuse| Fotoblogy

Jan Žďárský

Fotoblog: Americká krása 2012

Meteorologové sice na sobotu hlásili špatné počasí, ale nakonec to pořadatelům Prvního jarního Bublání v Jizbici pod Blaníkem vyšlo. Na sraz amerických aut přijelo přes tři sta krásných aut a bylo na co se dívat.

17.4.2012 v 12:44 | Karma: 17,52 | Přečteno: 1367x | Diskuse| Fotoblogy

Jan Žďárský

Foto: Vzpomínka na Václava Havla

V roce 1995 jem měl možnost fotit Václava Havla při jeho prezidentské návštěvě Krnova, Města Albrechtic, Osoblahy a dalších měst a obcí v okrese Bruntál. Teď jsem se ke starým fotkám vrátil, pár jsem jich naskenoval a tady je několik z nich. Jako vzpomínka.

20.12.2011 v 0:50 | Karma: 15,53 | Přečteno: 1261x | Diskuse| Fotoblogy

Jan Žďárský

Vápenné pece - kladenská industriální Eiffelovka (fotoblog)

Nad poněkud zpustlou industriální krajinou se jako vztyčené prsty zvedají tři věže. Cihly a rezavý kov. Rozpad už dávno začal.

16.6.2011 v 1:00 | Karma: 16,40 | Přečteno: 1775x | Diskuse| Fotoblogy

Jan Žďárský

Fotoblog: Aviatická pouť 2011

Aviatická pouť v Pardubicích byla opět perfektní a byla tam k vidění nádherná letadla. V české premiéře například dopravní Douglas DC-6B.

7.6.2011 v 9:05 | Karma: 16,95 | Přečteno: 2321x | Diskuse| Fotoblogy

Jan Žďárský

Černobílá křídla - fotoblog

Dlouho jsem sliboval sobě i jiným: ano, už konečně dám na web nějaké fotky. Teď jsem začal slib plnit - i díky tomuto blogu. V prvním příspěvku je samozřejmě něco, co fotím rád - stará letadla.

21.3.2011 v 21:34 | Karma: 19,71 | Přečteno: 1628x | Diskuse| Fotoblogy
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1365x
Živí mě psaní a bavím se fotografováním. Více fotek najdete na www.tomasvocelka.cz

Seznam rubrik